آرشیو اردیبهشت ماه 1399

آرايشي و بهداشتي

درباره كاندوم

۷۴ بازديد

كاندوم يكي از وسايلي است كه در رابطه جنسي از آن استفاده ميشود و وسيله اي مهم و ضروري در رابطه است. معمولا از كاندوم ها براي جلوگيري از بارد اري استفاده ميشود اما مرداني كه دچار زود انزالي هستند نيز براي تاخير در انزال از كاندوم ها مي توانند استفاده كنند. كاندوم ها در انواع مختلفي در داخل بازار وجود دارند اما هميشه خجالتي بودن مردم در خريد آن مانع از خريد آنها ميشود اما اين مشكل امروزه با خريد از فروشگاه هاي اينترنتي حل شده و اكثرا به صورت آنلاين آنرا خريداري ميكنند. درادامه توضيحاتي درباره كاندوم هاي مردانه و زنانه رو خدمتتون ميگيم.

آيا مي توان در يك زمان هنگام مقاربت، زن از كاندوم زنانه و مرد از كاندوم مردانه استفاده كنند؟

خير، از كاندوم زنانه و مردانه نبايد به طور همزمان استفاده نمود. زيرا باعث اصطكاك شده و ممكن است ياعث پارگي كاندوم يا لغزش شود و يا باعث جابجايي حلقه بيروني كاندوم زنانه به داخل مهبل شود.

اگر هنگام آميزش، حلقه خارجي به داخل مهبل فرو رفت، چه بايد كرد؟

سريعا آميزش را متوقف كرده و كاندوم را خارج كنيد و كاندوم ديگري را جايگزين كنيد. اين اتفاق معمولا زماني مي افتد كه يا حلقه داخلي در جاي مناسب قرار نگرفته و يا از روان كننده به اندازه كافي استفاده نشده باشد

احتمال پاره شدن كاندوم در حين عمل جنسي چقدر است؟

خريد كاندوم

مطالعات نشان داده است كه كمتر از ۱% احتمال پارگي وجود دارد و اگر اين اتفاق افتاد بايد كاندوم جديدي جايگزين شود.

كاندوم ميوه اي براي چيست؟

كاندوم طعم دار يا ميوه اي با اسانس هاي مختلفي توليد مي شوند. اين نوع از كاندومها داراي دو نوع كاندوم خوراكي و غير خوراكي هستند كه داراي رايحه هاي مختلفي همچون قهوه، شكلات، توت فرنگي، موز و …. مي باشند. كاندومهاي خوراكي تنها براي استفاده در رابطه هاي دهاني مناسب هستند و پس از استفاده ديگر براي دخول نمي توان از آنها استفاده كرد، چراكه برخي از آنها به هيچ عنوان مناسب براي دخول نبوه و در برخي از آنها به دليل استفاده در رابطه دهاني دچار آسيب شده اند. كاندومهاي طعم دار دخولي نيز در زمان استفاده قادرند تا رايحه مورد نظر را به مشام شما برسانند و منجر شوند تا از نزديكي خود احساس رضايت بيشتري داشته باشيد.

كانسيلر چيست و چه نقشي در زيبايي دارد؟

۷۴ بازديد

كانسيلرها در واقع كرم پودرهاي فشرده روشن و رنگي هستند؛ كه شما مي توانيد آنها را قبل يا بعد از كرم پودر استفاده كنيد. البته بعضي ها مي گويند بهتر است بعد از كرم پودر زدن استفاده شود.

اين كانسيلرها به‌ صورت هاي مختلفي وجود دارند؛ يكي به صورت Stick يا ماتيكي كه استفاده از آن راحت تر است، حالت ديگر كرم مانند نيمه جامد و در نهايت كانسيلرهاي مايع. كانسيلر معمولا بايد يك درجه از رنگ كرم پودر استفاده شده، روشن تر باشد. اگر خيلي روشن تر از كرم پودر باشد، به جاي پوشانندگي، لكه هاي تيره را بيشتر نشان خواهد داد.

كانسيلر چيست؟

برخي معتقدند راز داشتن چهره بي عيب و نقص استفاده از كانسيلر مرغوب است. اين محصول به خوبي جاي جوش، سياهي دور چشم و نواحي از پوست را كه تغيير رنگ داده اند پوشش مي دهد و پوست را يك دست مي كند. اما اگر محصول مورد استفاده مرغوب نباشد و همراه با كرم پودر استفاده شود، مشكلات پوست را بيشتر جلوه مي دهد. پيش از انتخاب محصول، بهتر است نكات زير را در مورد اين محصول به خاطر داشته باشيد.

كانسيلر كرمي

اين concealer بهترين گزينه براي يك آرايش سبك مي باشد كه مي تواند براي مدت طولاني روي صورت باقي بماند و به راحتي مي تواند پوشش دهي صورت را انجام دهد اين محصول را مي توانيد در محيط هاي گرم استفاده كنيد و متوجه ماندگاري بالاي آن شويد . يكي از مهم ترين خواص اين نوع concealer اين است كه براي پوست هاي خشك سازگار مي باشد و پوشش دهي خيلي سريع و راحت دارد كه براي دور چشم مناسب ترين گزينه است تا رنگ پوست دور چشم را با پوست صورت همسان سازد .

كانسيلر ماتيكي

يكي از concealer موجود در بازار نوع ماتيكي مي باشد كه از لحاظ ظاهري كاملا شكل ماتيك مي باشد اين محصول نسبت به ديگر كانسيلر هاي موجود در بازار سبك تر بوده و بالاترين ماندگاري را دارد ، از اين محصول شما مي توانيد براي جوش هاي صورت استفاده كنيد تا به طور كامل زير آرايش تان محو شود .