آرشیو دی ماه 1398

آرايشي و بهداشتي

كرم آبرسان و كاربرد‌هاي آن

۸۲ بازديد

برند كامان داراى گواهى بالاترين استاندارد كيفيت از لابراتور اتو و گارنو سوييس بوده و فعاليت خود در ايران را در راستاى بهبود كيفيت زندگى آغاز نموده است. بمب آبرسان هيالورونيك اسيد حاوي كلاژن كامان داراي فرمولاسيوني سبك و بر پايه آب مي باشد كه بدون ايجاد حس سنگيني و چربي پوست را به آبرساني كرده و رطوبت به پوست را تا 98% افزايش مي‌دهد. كلاژن موجود در كرم آبرسان كامان مخصوص پوست‌هاي حساس با استحكام بخشي به بافت‌هاي پوستي در  رفع چين و چروك و اثار پيري پوست موثر است.

ويژگي‌هاي اصلي:

آبرسان قوي پوست

ترميم كننده

ضد پيري

ضد چين و چروك

سفت كننده‌ي پوست

جوان كننده

جذب فوق العاده قوي

مغذي پوست

فاقد چربي

حاوي هيالورونيك اسيد

سرشار از آنتي اكسيدان

حاوي كلاژن

تركيبات:

سديم هيالورنات، عصاره‌ي آناناس، آلانتويين

بمب آبرسان هيالورونيك اسيد حاوي كلاژن كامان براي چه افرادي مناسب است؟

بمب آبرسان كامان فاقد چربي بوده و براي استفاده‌ي انواع پوست مناسب است و نمايي مات به پوست مي‌بخشد

چگونه رنگ موي خوب پيدا كنيم

۸۳ بازديد

ساده ترين راه براي تغيير ظاهر، تغيير رنگ موست . اما انتخاب يك رنگ مناسب براي مو ممكن است كمي دشوار باشد . هر رنگي براي شما مناسب نخواهد بود . بايد از رنگهايي استفاده كنيد كه بتواند مكمل صورت و رنگ پوست شما باشد . در اين مقاله سعي مي كنيم ترفندهايي را براي انتخاب رنگ مناسب مو بيان كنيم . پس همراه دكوريكور باشيد .

1. رنگ پوست خود را مشاهده كنيد:

اول از هر كاري شما بايد رنگ پوست خود را تشخيص دهيد  تا بتوانيد رنگي مناسب براي موها خود انتخاب نماييد . در مچ دست خود رنگ رگها را بررسي كنيد . اگر رنگ  رگهاي شما در ان ناحيه آبي است ، پس طبيعت شما خنك است . اگر اين رنگ سبز باشد طبيعت شما گرم است . اگر رنگ اين رگها چيزي بين اين دو رنگ باشد بايد  خود را خنثي بدانيد . اگر نمي توانيد رگهاي خود را ببينيد، بهتر است يك عكس با كيفيت از صورت خود بگيريد . سپس با يك نرم افزار ويرايش عكس مانند فوتو شاپ قسمتي از رنگ پوست را برداريد .

براي پوستهاي زيتوني ، رنگ هاي تيره مناسب تر خواهد بود . از رنگهايي كه روشنتر از پوشت شما هستند هرگز استفاده نكنيد . زيرا باعث مي شود چهره ي شما مصنوعي به نظر برسد .

براي پوستهاي صورتي ، از تن هاي خاكستري استفاده كنيد تا بتوانيد رنگ خود را خنثي نماييد . از انتخاب رنگ هايي مانند قرمز و يا بلند طلايي خودداري كنيد .

اگر صورتي رنگ پريده داريد، هر رنگ مويي مي تواند براي شما مناسب باشد .

اگر رنگ صورت شما كاملا رنگ پريده است بهتر است از انتخاب رنگهاي تيره و يا سياه خودداري كنيد . زيرا اين رنگها مي تواند صورت شما را رنگ پريده تر نشان دهد .

رنگهاي كمي روشن مي تواند  رنگ پوست تيره را تكميل كند

براي افرادي كه داراي رنگ زردي در صورت خود هستند، قرمز عميق و قهوه اي تيره مناسبتر خواهد بود .در مورد استفاده از رنگهايي با تن هاي زرد، طلايي و نارنجي مراقب باشيد .

2.نوع لباس مناسب براي خود را بررسي كنيد:

رنگ مويي كه انتخاب ميكنيد مي تواند به لباسهاي شما نيز بستگي داشته باشد .

اگر رنگهايي مانند قرمز، نارنجي، سبز زيتوني و طلايي برا شما مناسب است،بنابراين تن هاي گرم مانند بلند طلايي ، قهوه اي طلايي و قهوهاي مايل به قرمز براي شما بهتر است .

اگر رنگهايي مانند قرمز ، بنفش ، سياه و آبي براي شما مناسب است و ظاهر شما را زيباتر نشان ميدهد ، بهتر است از تن هاي سرد  مانند بلند خاكستري، بلند قهوه اي و سياه براي موهاي خود استفاده كنيد

تن هاي خنثي مانند بلند شني ، قهوه اي شكلاتي ممكن است با رنگهايي مانند قرمز، بنفش و خاكستري از لباسها مناسب باشد.

3.نوع جواهراتي كه براي شما مناسب است را بررسي كنيد:

اگر جواهرات نقره اي براي شما خوب باشد ، پس تن هاي سرد رنگ براي شما بهتر خواهد بود.

اگر جواهرات ساخته شده از طلا براي شما بهرت است مي توانيد از رنگهاي گرم استفاده كنيد

اگر هر دو مورد برايتان خوب است از رنگهاي خنثي استفاده كنيد .

4.رنگ چشم خود را نيز بررسي كنيد:

هرگز در هنگام انتخاب رنگ مو، رنگ چشم خود را فراموش نكنيد .

براي افرادي كه داراي رنگ چشم قهوه اي ، سبز و فندقي هستند ، تن گرم مانند قرمز، طلايي و قهوه اي مايل به قرمز بهتر خواهد بود . رنگ چشمهايي كه اشاره شد داراي اساس رنگ زرد هستند و انتخاب رنگ گرم مي تواند استايل شما را كامل كند.

اگر شما داراي رنگ چشم آبي و يا خاكستري هستيد مي توانيد از رنگهايي مانند طلايي روشن و يا خاكستري براي موها خود استفاده كنيد .

در زير ترفندهايي را براي انتخاب هر كدام از رنگ ها بيان مي كنيم. اولين و اساسي ترين قانوني كه در مورد رنگ مو وجود دارد اين است كه در انتخاب رنگ موي منساب بايد در محدوده ي رنگ مو

طبيعي خود بمانيد و سعي كنيد از اين محدوده خارج نشويد.

5. قهوه اي :

اگر شما هم اكنون داراي رنگ موي قهوه اي هستيد و مي خواهيد كمي عمق به آن ببخشيد مي توانيد از رنگ قهوه اي استفاده كنيد.

اگر  موهاي شما آسيب ديده است، رنگ قهوه اي مي تواند در نور انعكاس خوبي داشته باشد و اين آسيب ها را كمتر كند.

نگهداري از اين رنگ بسيار كم است . اگر نمي خواهيد به صورت دوره اي رنگ موي خود را تجديد كنيد مي توانيد از رنگ قهوه اي استفاده نماييد.

6.قرمز :

افرادي كه داراي پوست صورتي ويا روشن هستند مي توانند رنگ قرمز تيره و يا بنفش –قرمز را انتخاب نمايند.

براي پوستهاي رنگ پريده، استفاده از قرمز روشن مي تواند مناسب باشد.

براي پوستهاي تيره وجود كمي قرمز در رنگ مي تواند مناسب باشد.

اگر موهاي شما آسيب ديده است ، از رنگ قرمز خودداري كنيد.

7. بلند (بور):

اگر شما داراي موهاي بور  هستيد اين رنگ مي تواند براي شما مناسبتر باشد . البته نگهداري از اين رنگ كمي پر هزينه است و بايد بارها تجديد شود تا ظاهر زيبايي داشته باشد

فيس براش چيست و چه كاربردي دارد

۸۶ بازديد

اهميت پاكسازي پوست

پاكسازي صورت بعنوان حساس‌ترين ارگان بدن كه در معرض انواع آلودگي‌ها و آب و هوا قرار مي‌گيرد يك ضرورت است كه همواره بايد مورد توجه افراد در سنين مختلف قرار گيرد. پاكسازي پوست خانم‌ها به دليل استفاده مداوم از مواد آرايشي بسيار حائز اهميت است. پس از استفاده از لوازم آرايشي و كرم‌هاي مختلف پس از مدتي بايستي از روي پوست پاك شوند تا منافذ پوست قدرت تنفس پيدا كنند.

خريد فيس براش

باقي ماندن مواد آرايشي و كرم‌ها بر پوست صورت در دراز مدت با بسته شدن منافذ پوست موجب افتادگي، ايجاد جوش، آكنه و چين و چروك و پيري زودرس مي‌شود. پاكسازي عميق پوست با شيوه‌هاي متفاوتي صورت مي‌گيرد كه يكي از آن‌ها استفاده از فيس براش است.

فيس براش چيست؟

براش شستشو صورت و يا فيس براش به عنوان ابزاري محبوب در ميان خانم‌ها در سنين مختلف براي پاكسازي پوست استفاده مي‌شود. لرزش و چرخش اين براش‌ها موجب پاكسازي عميق پوست مي‌شود. فيس براش‌ها عمدتا ضد آب و قابل شستشو هستند و مي‌توان از آن‌ها در حمام نيز استفاده كرد. برخي از انواع فيس براش‌ها داراي برس بدن هستند كه جايگزين ليف‌هاي حمام نيز مي‌شوند.

همه چيز درباره‌ي فيس براش

كاربرد فيس براش

پاكسازي و شستشوي پوست، مراقبت و زدودن هر نوع آلودگي از پوست، جداسازي سلول‌هاي مرده، پاكسازي عميق براي از بين بردن انواع روغن و چربي‌هاي باقي مانده قديمي و جديد از پيشاني، گونه‌ها و چانه شستشوي زير چشم و پلك از مزاياي استفاده از فيس براش است. فيس براش با انجام حركات دوراني موجب افزايش خون رساني به بافت‌ها و سلول‌هاي پوست صورت شده و موجب شادابي و جوان سازي پوست مي‌شود.

مزاياي استفاده از دستگاه فيس براش

- شستشوي چند برابر موثرتر ازشستشوي دستي.

- پاكسازي كامل و عميق پوست

- رهايي از جوش‌هاي سرسياه و زيرپوست

- افزايش گردش خون در پوست و در نتيجه شادابي و شفافيت آن.

- جذب بهتر كرم‌ها و محصولات مراقبت پوستي

- جلوگيري از پيري زودرس پوست

- رهايي از جوش‌هاي سرسياه و زيرپوستي و جلوگيري از باز شدن منافذ پوست

- لايه برداري پوست به صورت سطحي و ملايم

- ماساژ ملايم و خونرساني.

فيس براش

نحوه‌ي استفاده از شوينده‌ها همراه با دستگاه فيس براش

بهتر است قبل از استفاده از دستگاه آرايش خود را با دستمال مرطوب پاك نماييد، ابتدا صورت خود را خيس نماييد سپس براي از شوينده روزانه مناسب پوست خود به مقدار لازم روي صورت خود بريزيد. براي شستشوي هفتگي از اسكراب‌هاي هفتگي استفاده كنيد. فقط دقت داشته باشيد كه از اسكراب هفتگي قوي به هيچ وجه روزانه استفاده ننماييد، چون باعث خشكي بيش از حد پوست شما خواهد بود.

بعد اززدن شوينده‌ها به صورت، فيس براش خود را روشن كرده كمي براش را خيس كرده و بمدت يك دقيقه عمل شستشو را انجام دهيد. دستگاه را به نرمي به شكل دوراني بر روي صورت به حركت در آوريد. زمان شستشوي هر كدام از گونه‌ها و بيني ۲۰ ثانيه، پيشاني ۱۰ ثانيه، چانه ۱۰ ثانيه مي‌باشد. سپس صورت خود را با اب ترجيحا خنك بشوريد.

نكات مهم در استفاده از فيس براش

• هنگام استفاده از فيس براش نبايد با فشار زياد از فيس براش استفاده كرد تا نتيجه بهتري گرفت. چراكه اينكار موجب تحريك بافت پوست شده و باعث نازك شدن آن و ايجاد حساسيت مي‌شود.

• استفاده بيش از حد از فيس براش مي‌تواند باعث به هم خوردن PH طبيعي پوست و از بين رفتن چربي مفيد آن شود. پس مصرف بيشتر از روزي يكبار از آن توصيه نمي‎شود.

• اگر همراه با يكي از اعضاي خانواده‌تان بطور مشترك از يك دستگاه استفاده مي‌كنيد، حتما هر فرد سري اختصاصي خودش را داشته باشد.

• بعد از استفاده از فيس براش و شستشوي صورتتان با اين دستگاه چربي‌هاي پوست شما به كلي شستشو شده‎اند. به همين دليل اگر از آب رسان و مرطوب كننده استفاده نشود غدد مولد سبيوم شروع به توليد و ترشح چربي بيشتر خواهند كرد. پس حتما بعد از شستشوي صورت با فيس براش از مرطوب كننده يا كرم آبرسان متناسب با پوستتان استفاده كنيد.

بررسي و خريد عطر گوچي

۸۷ بازديد

خانه عطر گوچي همواره در توليد عطر و ادكلن زنانه و مردانه خود از بهترين و مرغوب‌ترين اسانس‌ها استفاده مي‌كند كه بسياري از آنها حتي‌الامكان منشا گياهي و طبيعي دارند. به همين دليل از نظر قيمتي محصولات برند Gucci در رده متوسط رو به بالا قرار گرفته و معمولا خانم‌ها و آقايان شيك پوش كه به ظاهر و بوي خوش توجه زيادي دارن مشتريان اين محصولات به حساب مي‌آيند.

ادكلن زنانه گوچي

پخش بو و ماندگاري بوي عطر گوچي تقريبا در تمامي مدل‌هاي توليد شده توسط اين برند در سطح بالايي قرار داشته و قطعا مي‌تواند ضمن جلب رضايت مشتري، بازخوردهاي بسيار خوبي از محيط اطراف، خانواده و دوستان و همكارانتان را نيز براي شما به ارمغان آورند.

اگر قصد خريد ادكلن و عطر زنانه گوچي را داريد فروشگاه اينترنتي مو تن رو يكي از بهترين جاهايي است كه مي‌توانيد خريدتان را به صورت آنلاين انجام دهيد و مجموعه‌اي است كه انواع عطر زنانه گوچي و ادكلن‌هاي مردانه گوچي در آن عرضه مي‌شود.

بررسي عطر و ادكلن برند زارا

۶۲ بازديد

محصولات زارا با توجه به مواد اوليه و فرآيند توليد با كيفيت بسيار مرغوب بوده و در بازارهاي جهاني نيز با استقبال مناسبي مواجه شده‌اند. پك دو عددي ادوتويلت‌هاي مردانه و يا پك دو عددي ادوپرفيوم زنانه زارا از قسمت بسيار مناسبي برخوردار بوده و ارزش خريد خوبي را به مصرف كنندگان ارائه مي‌كند.

خريد اينترنتي عطر زارا

برند زارا انواع عطر و ادكلن را به صورت ادوتويلت و ادوپرفيوم براي هر دو جنسيت زنانه و مردانه عرضه كرده است. از جمله محصولات محبوب اين برند اسپانيايي در بخش عطر و ادكلن مي‌توان به عطر زارا مردانه مدل سيلور، عطر زارا مردانه بلك، عطر زنانه زارا گلد و عطر زارا وومن اشاره كرد كه از قيمت بسيار مناسبي برخوردار بوده و در بازار نيز با استقبال فوق‌العاده‌اي مواجه شده‌اند.

معمولا زارا در طراحي رايحه عطر و ادكلن خود از ادويه‌ها، گل‌ها و ميوه‌هاي مختلف به خصوص مركبات الهام گرفته و محصولات اين كمپاني غالبا يا رايحه‌اي شيرين و دلچسب دارند و يا بويي انرژي بخش و شادي آور را ارائه مي‌دهند كه براي مردان و به خصوص ورزشكاران فوق‌العاده رضايت بخش خواهد بود.